Garantie & Reparatie
Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.Mijn product is beschadigd of kapot
Dat lossen we natuurlijk zo snel mogelijk voor u op.Heb ik garantie op mijn producten?
Natuurlijk! Wij garanderen dat u bij SeniorStore.nl een product koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik (zoals verwacht) blijft werken, dit is de wettelijke garantie.
Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. Afhankelijk van uw product regelen we een reparatie, omruiling of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Wat is het garantiebewijs van mijn product?
Uw factuur of aankoopbewijs is ook meteen uw garantiebewijs.
Hoelang geldt de garantie?
Dat hangt van het product af. De garantie die wij u bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een product.
De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, ziet u in de documentatie van uw product.
Hoelang duurt de reparatie?
Zo kort mogelijk. We hebben onszelf een maximum duur van 15 werkdagen opgelegd. Maar natuurlijk streven we ernaar veel sneller klaar te zijn. We houden u bij elke stap van de reparatie op de hoogte.
Buiten garantie:
Als een defect niet binnen de garantie valt, kan de reparatie iets langer duren. We gaan namelijk pas aan de slag, nadat u ons de toestemming heeft gegeven. We geven u dan ook eerst een inschatting van de kosten zodat u daarna kunt beslissen.
Is een reparatie gratis?
Binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn repareren we uw product gratis.
Ook buiten de garantievoorwaarden laten we u niet in de kou staan. We repareren uw product tegen betaling, maar geven eerst een inschatting van de kosten. Zo kunt u bepalen wat u wilt doen:
- laten repareren tegen betaling
- terugsturen zonder repareren, na betaling van de onderzoekskosten van 15,00 euro gratis recycling (milieuvriendelijk)