Garantie & Reparatie

  • Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

Veelgestelde vragen

Mijn product is beschadigd of kapot

Dat lossen we natuurlijk zo snel mogelijk voor u op.

“Pas” ontvangen?

In de meeste gevallen kunt u het product gratis retour sturen, en ontvangt u een nieuw product,of we betalen u zo snel mogelijk terug.

Met “pas” bedoelen we binnen de zichttermijn van 15 dagen na aankoop.

U heeft 15 dagen de tijd voor het melden van retour, na deze melding nogmaals 14 dagen voor het retourneren zelf. Terugbetaling gebeurt max 14 dagen na de melding mits het product in goede orde is ontvangen

Al langer in huis

Defecten zijn er om verholpen te worden. Als uw product niet meer werkt, schakelt u gemakkelijk onze reparatieservice in.Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Bij sommige producten schuilt de oplossing in een super eenvoudig hoekje. Daarom vragen we u eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

Heb ik garantie op mijn producten?

Natuurlijk! Wij garanderen dat u bij SeniorStore.nl een product koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik (zoals verwacht) blijft werken, dit is de wettelijke garantie.

Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. Afhankelijk van uw product regelen we een reparatie, omruiling of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Wat is het garantiebewijs van mijn product?

Uw factuur of aankoopbewijs is ook meteen uw garantiebewijs.

Hoelang geldt de garantie?

Dat hangt van het product af. De garantie die wij u bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een product.

De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, ziet u in de documentatie van uw product.

Hoelang duurt de reparatie?

Zo kort mogelijk. We hebben onszelf een maximum duur van 15 werkdagen opgelegd. Maar natuurlijk streven we ernaar veel sneller klaar te zijn. We houden u bij elke stap van de reparatie op de hoogte.

Buiten garantie:

Als een defect niet binnen de garantie valt, kan de reparatie iets langer duren. We gaan namelijk pas aan de slag, nadat u ons de toestemming heeft gegeven. We geven u dan ook eerst een inschatting van de kosten zodat u daarna kunt beslissen.

Is een reparatie gratis?

Binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn repareren we uw product gratis.

 

Ook buiten de garantievoorwaarden laten we u niet in de kou staan. We repareren uw product tegen betaling, maar geven eerst een inschatting van de kosten. Zo kunt u bepalen wat u wilt doen:

  • laten repareren tegen betaling
  • terugsturen zonder repareren, na betaling van de onderzoekskosten van 15,00 euro

gratis recycling (milieuvriendelijk)