Retourneren & Annuleren

  • Hiervoor kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Mag ik mijn producten retourneren?

De retourvoorwaarden vindt u hieronder. Waar het op neerkomt, is dat u rustig over uw aankoop kunt nadenken.

Als uw product geen goede match is, mag u het binnen de zichttermijn van 15 dagen retourneren. U meld een retour aan telefonisch via 020 – 692 88 88 of per email aan klantenservice@seniorstore.nl.Na deze melding heeft u NOGMAALS 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maakt u gebruik van uw retourrecht dan ontvangt u uw orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na retour ontvangst van het product. 

 

Retourneren:

  1. Bij producten van SeniorStore.nl geldt een retourtermijn van 15 dagen. De retour termijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt.
  2. Het product zit in de originele onbeschadigde verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Producten die u niet kunt retourneren:
    • Software abonnementen/producten.
    • Producten, die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, en waarvan de verzegeling is verbroken.
    • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken.
    • Producten waarbij het uit hygiënische oogpunt niet verantwoord is deze te retourneren.
Hoe retourneer ik mijn producten?

Hiervoor kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met onze klantenservice.

Tip:

  • Bewaar uw verzendbewijs. Daarmee kan onze klantenservice uw verzending traceren als er iets misgaat.
Moet ik betalen bij retourneren?

SeniorStore.nl betaald de kosten voor verzending.

Wat is het retour adres?

Als u contact opneemt met onze klantenservice krijgt u een retour nummeren het juiste retour adres voor uw product. We hebben namelijk meerdere adressen en op deze manier krijgt u altijd het juiste adres.

Waar kan ik mijn producten voor retour afgeven?

Bij DHL service point of

PostNL service point

Kan ik mijn retoursmelding nog annuleren?

Natuurlijk, u kunt zich altijd bedenken. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Bij ontvangst krijgt u direct bericht dat we uw retourzending hebben ontvangen.

Hoe snel is een retour verwerkt?

Meestal is dat binnen 5 werkdagen, na verzending. We houden u op de hoogte via mail.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen u meteen terug, nadat we uw retourzending hebben afgehandeld. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen, nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op uw rekening staat, hangt af van uw betaalmethode:

iDEAL: binnen 3 werkdagen

Creditcard: binnen 5 werkdagen