Klantenservice

Om u sneller van dienst te kunnen zijn, en om drukte te voorkomen verzoeken wij u vriendelijk om eerst de meest gestelde vragen te lezen alvorens u contact met ons opneemt.

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een bevestiging met een Track&Trace code, met deze Track&Trace code kunt u het pakket volgen, en precies zien waar en wanneer het wordt afgeleverd. Wij doen er samen met onze bezorgers alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte. Houd uw Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom ziet u nog, voordat u iets bestelt, wanneer we het product bezorgen. Producten, die voor 15.00 uur besteld zijn, heeft u meestal de volgende dag in huis.

Hoe kan ik betalen?

U kunt direct op verschillende manieren bij SeniorStore.nl betalen.

iDEAL:
Via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank.

Creditcard
Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven, nadat uw artikel is verzonden.

Klarna betaal later
U betaald simpel na ontvangst van uw bestelling

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging: alle producten worden gratis bezorgd - Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag(dit kan 2 tot 3 dagen duren) - Pakketten via pakketdienst: maandag t/m zaterdag (deze worden binnen 24 uur bezorgt).

Wat is een Track&Trace code?

Met een Track & Trace code markeren we een bestelling. Zo kunt u zien wanneer de bezorger langskomt. Het is óók uw verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we met de Track & Trace code, waar het aan ligt.

Wie bezorgd mijn pakket?

Wij versturen onze pakketten met PostNL.

Mag ik mijn producten retourneren?

De retourvoorwaarden vindt u hieronder. Waar het op neerkomt, is dat u rustig over uw aankoop kunt nadenken.

Als uw product geen goede match is, mag u het binnen de zichttermijn van 15 dagen retourneren. U meld een retour aan telefonisch via 036 – 303 00 63 of per email aan klantenservice@seniorstore.nl.Na deze melding heeft u NOGMAALS 14 dagen om

het product daadwerkelijk retour te sturen. Maakt u gebruik van uw retourrecht dan ontvangt u uw orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na retour ontvangst van het product.

Retourneren:
* Bij producten van SeniorStore.nl geldt een retourtermijn van 15 dagen. De retour termijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt.
* Het product zit in de originele onbeschadigde verpakking (voor zover mogelijk).
* Producten die u niet kunt retourneren: - Software abonnementen/producten. - Producten, die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, en waarvan de verzegeling is verbroken. - Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken. - Producten waarbij het uit hygiënische oogpunt niet verantwoord is deze te retourneren.

Hoe retourneer ik mijn producten?

Hiervoor kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met onze klantenservice. Tip: Bewaar uw verzendbewijs. Daarmee kan onze klantenservice uw verzending traceren als er iets misgaat.

Moet ik betalen bij retourneren?

SeniorStore.nl betaald de kosten voor verzending.

Wat is het retour adres?

Als u contact opneemt met onze klantenservice krijgt u een retour nummeren het juiste retour adres voor uw product. We hebben namelijk meerdere adressen en op deze manier krijgt u altijd het juiste adres.

Waar kan ik mijn producten voor retour afgeven?

Bij DHL service point of PostNL service point

Kan ik mijn retoursmelding nog annuleren?

Natuurlijk, u kunt zich altijd bedenken. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Bij ontvangst krijgt u direct bericht dat we uw retourzending hebben ontvangen.

Hoe snel is een retour verwerkt?

Meestal is dat binnen 5 werkdagen, na verzending. We houden u op de hoogte via mail.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen u meteen terug, nadat we uw retourzending hebben afgehandeld. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen, nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op uw rekening staat, hangt af van uw betaalmethode: iDEAL: binnen 3 werkdagen Creditcard: binnen 5 werkdagen

Heb ik garantie op mijn producten?

Natuurlijk! Wij garanderen dat u bij SeniorStore.nl een product koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik (zoals verwacht) blijft werken, dit is de wettelijke garantie. Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. Afhankelijk van uw product regelen we een reparatie, omruiling of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Wat is het garantiebewijs van mijn product?

Uw factuur of aankoopbewijs is ook meteen uw garantiebewijs.

Hoelang geldt de garantie?

Dat hangt van het product af. De garantie die wij u bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een product. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, ziet u in de documentatie van uw product.

Hoelang duurt de reparatie?/div>

Zo kort mogelijk. We hebben onszelf een maximum duur van 15 werkdagen opgelegd. Maar natuurlijk streven we ernaar veel sneller klaar te zijn. We houden u bij elke stap van de reparatie op de hoogte.

Buiten garantie:
Als een defect niet binnen de garantie valt, kan de reparatie iets langer duren. We gaan namelijk pas aan de slag, nadat u ons de toestemming heeft gegeven. We geven u dan ook eerst een inschatting van de kosten zodat u daarna kunt beslissen.

Is een reparatie gratis?

Binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn repareren we uw product gratis. Ook buiten de garantievoorwaarden laten we u niet in de kou staan. We repareren uw product tegen betaling, maar geven eerst een inschatting van de kosten. Zo kunt u bepalen wat u wilt doen: * laten repareren tegen betaling * terugsturen zonder repareren, na betaling van de onderzoekskosten van 15,00 euro gratis recycling (milieuvriendelijk)

Heeft u een klacht?

Om u sneller van dienst te kunnen zijn, willen we u vragen om met ons contact op te nemen via 036 - 303 00 63

Neem contact met ons op

Wij zijn bereikbaar van Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00

Bedrijfsgegevens

Adres

Sniep 73 - 1112AJ - Diemen - Nederland

KvK-nummer

63645645