Veel gestelde vragen

U kunt zelf met uw mailadres een persoonlijk account bij SeniorStore.nl aanmaken.

Hoe maak ik een account aan?

Nieuwe klant? Dan kunt u bestellen en tegelijkertijd uw SeniorStore.nl account aanmaken. Heeft u nog geen product op het oog? Ga dan naar Inloggen en klik op ‘Ik ben nieuw bij SeniorStore.nl om een account aan te maken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Dat kan natuurlijk gebeuren. U kunt altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Even uw e-mailadres invullen, klikken en we mailen u meteen een linkje om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Nieuwe naam of adres? U kunt uw persoonlijke gegevens makkelijk aanpassen in uw account.

Waar vind ik mijn factuur?

We bewaren de factuur online in uw account. Zo kunt u een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak als u wilt.

Hoe verwijder ik mijn account?

U kunt via uw eigen klantaccount vragen om het account te verwijderen. Wij verwijderen dan binnen 40 dagen alle gegevens die tot u herleidbaar zijn, behalve de gegevens die we op basis van de wet moeten of mogen bewaren.